بهترین روز های زندگیم
نوشته شده توسط : ابی.تنها برای همیشه.....

بهتریت روز های زندگیم رو ازم گرفتی

روزهایی که بجای خندیدن اشک ریختم

روزهایی که بجای پرواز به اوج آسمون توی قفس عاشقی بال و پر می زدم

روزهایی که بجای تلاش برای رسیدن به آرزوهام به آرزوهای تو فکر میکردم

روزهایی که بجای حس کردن وجود خودم تمام وجودمو قرق با تو بودن کرده بودم

روزهایی که بجای آزاد بودن توی دنیا عروسک دست تو بودم

روزهایی که میتونست فقط و فقط برای خودم باشه اما برای تو بود..

بهترین روزهای زندگیم ....





:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 شهريور 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar05.jpg
نازنین در تاریخ : 1390/6/10/4 - - گفته است :
____________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _______________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________*
سلام وبلاگ خوبی داری ...
حتما به وب منم یه سری بزن و حتما حتما عضو شو
من شما رو لینکتون کردم لطفا اگه میشه شما هم با اسم وبلاگ من لینکم کنید ...
آدرس یه وبلاگ دیگم:
www.range-bahar.blogfa.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: